مقام آمریکایی: برخی موضوعات باقی‌مانده، حل شده است/توافق نیاز به تصمیم سیاسی دارد

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

ما با ولایت زنده هستیم

شنبه 13 تير 1394

مقام آمریکایی: برخی موضوعات باقی‌مانده، حل شده است/توافق نیاز به تصمیم سیاسی دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام آمریکایی روز جمعه گفته است که در مذاکرات هفته گذشته برخی موضوعات باقی مانده میان ایران و گروه موسوم به 1+5 حل شده است.

این مقام آمریکایی بی‌نام که در جمع خبرنگاران غربی صحبت می‌کرد، گفت تعدادی از مسائل در «شب بیداری‌های» هفته گذشته حل شده است.

وی با این حال گفته است: «هیچ چیز مورد توافق نیست تا زمانی که بر سر همه چیز توافق شود. نهایتا تصمیمات سیاسی مهمی وجود دارد که تنها در سطح وزرا می‌تواند اتخاذ شود.»

به نوشته خبرگزاری فرانسه، روز گذشته همچنین یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که اخیرا به تهران سفر کرده و با مقامات ایرانی دیدار داشت، در مورد نتایج این سفر گفت: «تصور می‌کنم که طرفین درک بهتری در مورد راه‌های حرکت رو به پیش به دست آورده‌اند، هرچند باید کارهای بیشتری صورت گیرد.»

تازه‌ترین دور از مذاکرات هسته‌ای از سه هفته قبل به صورت مداوم در شهر وین اتریش در جریان است.  باقی بودن اختلافات موجب شد تا ضرب‌الاجل 30 ژوئن (9 تیر) به مدت یک هفته تمدید شود. طرفین می‌گویند تا سه‌شنبه موفقیت یا شکست قطعی گفت‌وگوها را اعلام می‌کنند و به هیچ وجه دنبال تمدید بیشتر نیستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 15:23

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر : mohammad24z@chmail.ir


اگه دوست داری وبلاگ بسازی کلیلک کن
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ما با ولایت زنده هستیم و آدرس velayat-velayat92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::