ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

ما با ولایت زنده هستیم

دو شنبه 15 تير 1394

500میلیارد هزینه‌کرد احمدی نژاد به باد رفت!

هفته‌هاي نخست خردادماه سال جاري و همزمان با حذف سهميه‌هاي سوخت بود كه زمزمه‌هاي در گوشي از بي‌استفاده بودن كارت‌هاي سوختي كه زماني هزينه‌هاي ميلياردي بابت طراحي و توليد آن شده بود به گوش مي‌رسيد اما اين زمزمه‌ها با ادامه استفاده از سهميه‌هاي سوخت تا شهريورماه كمي فروكش كرد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 14:53

دو شنبه 15 تير 1394

شهرام محمودی با دُم شیر بازی کرد

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه دیدار ایران و روسیه با دُم شیر بازی کرد.






نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 2:57

دو شنبه 15 تير 1394

ایران توان دفاع هوایی خود را تقویت می‌کند

خبرگزاری رویترز با اشاره به عملیاتی شدن یک سیستم راداری دوربرد جدید در ایران گزارش داد: ایران هم‌زمان با مذاکرات هسته‌ای توان دفاع هوایی خود را تقویت می‌کند.

به گزارش ایسنا، ایران اعلام کرد که یک سیستم راداری دوربرد جدید را در جنوب این کشور به کار گرفته است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 2:55

شنبه 13 تير 1394

گوشی‌هایی که باید و نباید بخریم!

این روزها به قدری تنوع گوشی‌های موبایل در بازار زیاد شده که پیدا کردن یک گوشی مناسب با توجه به نیازها، گاهی تبدیل به عملیات غیر ممکن می‌شود! همچنین بهای گوشی‌ها نیز نوسانات زیادی دارد و برای همین هیچ‌گاه نمی‌توان یک مدل را برای همیشه انتخابی برتر و یا بدتر دانست! در این مقاله بر آن شدیم تا با توجه به زمان حاضر، به شما بهترین گوشی‌ها نسبت به قیمت‌شان را معرفی کرده و مدل‌هایی که در برابر بهای پرداختی ارزش خرید پایینی هم دارند، به شما نشان دهیم تا از آن‌ها دوری کنید. پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 15:30

شنبه 13 تير 1394

خاطره روحانی از جلسه هسته‌ای با احمدی‌نژاد/خرید کل آژانس انرژی اتمی

" آقای احمدی‌نژاد گفت: هزینه‌های آژانس در سال چقدر است؟ گفتم نمی‌دانم. مثلاً چند صد میلیون دلار. گفتند شما همین حالا به البرادعی زنگ بزنید و بگویید ما کل مخارج آژانس را پرداخت می‌کنیم."

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام "حسن روحانی" در کتاب خاطرات خود درباره پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و دغدغه رئیس‌جمهور سابق در روزهای اول شروع به‌کار خود برای خریدن کل آژانس انرژی اتمی، می‌نویسد: "در تاریخ ۱۸/۵/۱۳۸۴ قرار بود در آژانس، جلسه اضطراری شورای حکام تشکیل شود؛ آقای احمدی‌نژاد دو روز قبل از آن (۱۶/۵/۱۳۸۴) به من زنگ زدند و خواستند ملاقاتی با هم داشته باشیم و لذا به ریاست جمهوری رفتم.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 15:27

شنبه 13 تير 1394

مقام آمریکایی: برخی موضوعات باقی‌مانده، حل شده است/توافق نیاز به تصمیم سیاسی دارد

یک مقام آمریکایی روز جمعه با بیان اینکه تعدادی از موضوعات باقی مانده در مذاکرات حل شده است، گفت نهایتا این وزرای خارجه کشورها هستند که باید تصمیمات سیاسی لازم را اتخاذ کنند.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 15:23

شنبه 13 تير 1394

دستگیری زورگیر 16 ساله در پایتخت

فرهاد که پس از شناسایی تعدادی از شکات پرونده زورگیری چاره ای جز اعتراف نداشت، صراحتا به ده ها فقره زورگیری به همراه یکی از بچه محل های خود به نام "محمدحسین . ق" 16 ساله اعتراف کرد .



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 1:39

شنبه 13 تير 1394

بیانیه آمانو پس از بازگشت از تهران

ما علاوه بر این درباره ادامه رایزنی‌ها میان کشورهای عضو گروه 3+3 و جمهوری اسلامی ایران بر سر برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام) و مسأله نظارت و راستی‌آزمایی آژانس درباره اقدامات تحت این توافق گفت‌وگو کردیم.»



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 1:37

شنبه 13 تير 1394

پاسخ ایران به تهدید نظامی آمریکا

سردار جزایری گفت: تهدیدات نظامی این روزهای آمریکا پاسخ های کوبنده به دنبال دارد و به طور پشیمان کننده، خودپسندی و بزرگ بینی مخصوص آمریکایی‌ها را در هم خواهد شکست .



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 1:33

شنبه 13 تير 1394

یک روز خونین در خلیج فارس

به گزارش نامه نیوز، بر اساس گزارش‏‌های تکمیل شده بعدی مشخص شد که در روز 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏‌ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏‌های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام،به دلیل شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس سقوط کرد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران زن و کودک بودند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 1:31

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر : mohammad24z@chmail.ir


اگه دوست داری وبلاگ بسازی کلیلک کن
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ما با ولایت زنده هستیم و آدرس velayat-velayat92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::