ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

ما با ولایت زنده هستیم

شنبه 20 تير 1394

چرا سونی و اچ‌تی‌سی سقوط می‌کنند اما برندهای چینی در حال صعود هستند؟

دنیای تلفن‌های همراه جدیدا خیلی بی‌رحم شده‌است! شاه‌ نوکیایی که گفته می‌شد در سال 2009 بیش از 47 درصد بازار تلفن‌های همراه را به تنهایی در اختیار داشت، و سلطان بلامنازع این عرصه محسوب می‌شد، سال گذشته به آرامی از دور خارج شد. سونی که با وجود طراحی‌های بی‌نظیر و حرفه‌ای خود، به خاطر تولید نکردن گوشی‌های مثلثی و لوزی شکل دلخواه کاربران، در حال از دست دادن بازار است. گرچه آمنی بالانس همه ساله بخش اعظم جوایز طراحی را درو می‌کند، اما انگار کاربران آن را نمی‌پسندند. اچ‌تی‌سی با اصالت و شیک‌پوش هم که به همین دلیل در حال کشیدن نفس‌های آخر است.
کمپانی‌های با اصالت همیشه قابل احترام بوده و هستند. اما این دوره و زمانه کی احترام سرش می‌شود؟!
از طرفی دیگر، این وسط کبک بعضی‌ها بدجوری خروس می‌خواند… کی؟ معلوم است! هوآوی، میزو، شیائومی، اوپو و…
این کمپانی‌ها که اکثرا به جز تقلید کاری بلد نیستند، همواره در طی 3 سال اخیر رشد کرده‌اند، در حالی که کمپانی‌های بزرگ، اصیل و صاحب نامی همچون نوکیا، سونی، اچ‌تی‌سی و بلک‌بری به شدت افت کرده‌ و ضعیف شده‌اند. به راستی دلیل افت بزرگان و رشد چینی‌ها چیست؟ با ما باشید تا بدانید!
دلایل رشد و فروش بالای کمپانی‌های چینی چندین مورد است، که به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 1:1

شنبه 19 تير 1394

تلفن همراه ایرانی: رویایی شیرین، حقیقتی تلخ!

چهار سال پیش بود که تبلیغی در تلویزیون پخش شد که صحبت از یک تلفن‌همراه ایرانی به نام جی‌ال‌ایکس G1 می‌کرد، تلفن‌همراهی که آن روزها مشخصاتش خوب به نظر می‌آمد و از قیمت بسیار مناسبی بهره می‌برد که رویای داشتن تلفن همراه هوشمند برای خیلی‌ها را به واقعیت نزدیک می‌کرد؛ البته مشکلی که جی وان داشت برندش بود، برندی که ادعای ایرانی بودن داشت ولی هنوز کسی آن‌را به رسمیت نمی‌شناخت و به ایرانی بودن نمی‌پذیرفت؛ شاید هم حق داشتند چون تجربه گوشی‌های کلاسیک GLX نشان می‌داد که این شرکت بیشتر از هر چیز به فکر فروش بود نه ایرانی کردن این صنعت، بیشتر گوشی‌هایش شبیه به گوشی‌های چینی و بی‌کیفیت موجود در بازار بود و بعضی از مدل‌ها به‌سادگی و باقیمتی بسیار ارزان‌تر در بازار یافت می‌شدند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 23:56

جمعه 19 تير 1394

تایم: نیروی هوایی آمریکا آماده حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران

«اکنون بمب های نفوذگر مهمات انبوه، از بمب افکن های B-۲ Bomber که می توانند آن ها را تا فاصله ۷.۰۰۰ مایلی تا ایران حمل کنند، فاصله چندانی ندارند.»

به گزارش جام نیوز، پایگاه آمریکایی تایم (Time) با انتشار گزارشی تحت عنوان "نیروی هوایی آمریکا آماده حمله به تاسیسات هسته ای ایران است"، در روزهای حساس مذاکرات هسته ای، به نوعی تلاش کرد ایران را تحت فشار قرار دهد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 12:25

پنج شنبه 18 تير 1394

آموزش نظامی زنان کرد



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 15:34

پنج شنبه 18 تير 1394

عربستان در پي تسليم استان «حضرموت» به داعش

شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری به نقل از سرهنگ شرف لقمان، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گزارش داد: نیروهای دشمن تمام مردم یمن و در راس آنها نیروهای مسلح و امنیتی کشور را هدف قرار داده اند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 15:29

پنج شنبه 18 تير 1394

ظریف: من هنوز امیدوارم

وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران برای حصول به توافقی متوازن و منصفانه و پس از آن گشودن افق های جدید برای پرداختن به چالش های مشترک و بزرگ تر از جمله خطر افراطی گری در خاورمیانه آماده است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 15:29

پنج شنبه 18 تير 1394

نماز خانم خبرنگار در محل‌ مذاکرات‌ هسته‌ای






نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 15:25

دو شنبه 15 تير 1394

هاشمی، روحانی و احمدی نژاد در لباس نظامی






نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 15:13

دو شنبه 15 تير 1394

اشک‌های ظریف در شب قدر

با تمدید دوره نهایی مذاکرات هسته ای، مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مرکز اسلامی امام علی(ع) شهر وین با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و هیات همراه برگزار شد.

 

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 15:3

دو شنبه 15 تير 1394

پيش‌بيني واكنش مردم به شکست مذاکرات

اين روزها از ميان بحث‌هاي مردم در زندگي روزمره و همين‌طور در فضاي مجازي مي‌توانيم ببينيم كه آگاهي سياسي مردم ايران تا حدي بالاست كه با ديدن همين تفاوت‌ها به تيم مذاكره‌كننده دولت روحاني اعتماد دارند

صادق زيباكلام در اعتماد نوشت:

روزهاي تاريخي حساسي را مي‌گذرانيم. اين حساسيت براي مردم ايران تا حدي بالاست كه انگار خودشان هم پا به پاي تيم مذاكره‌كننده، پشت ميز مذاكره نشسته‌اند و از خستگي آنها خسته مي‌شوند و با نگراني آنها نگران. اما هيچ‌وقت نااميد و سرخورده نمي‌شوند.




ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 14:59

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر : mohammad24z@chmail.ir


اگه دوست داری وبلاگ بسازی کلیلک کن
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ما با ولایت زنده هستیم و آدرس velayat-velayat92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::