ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

ما با ولایت زنده هستیم

سه شنبه 4 خرداد 1395

شناسایی و انهدام گروه های تکفیری در کردستان

مدیر کل اطلاعات استان کردستان گفت: با همکاری و مشارکت خود مردم تعدادی از گروه های تکفیری و تروریستی وابسته به داعش در استان کردستان شناسایی و منهدم شدند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 17:23

یک شنبه 26 ارديبهشت 1395

رایزنی معاون ظریف و سیدحسن نصرالله درباره سوریه

در دیدار معاون عربی و افریقا وزیر خارجه کشورمان و سید حسن نصرالله در بیروت، ضمن عرض تبریک و تسلیت بمناسبت شهادت حاج مصطفی بدرالدین از رهبران مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و تروریسم، در مورد آخرین تحولات فلسطین، لبنان و منطقه از جمله اوضاع سوریه رایزنی شد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 21:16

یک شنبه 26 ارديبهشت 1395

8 شهر عربستان به جولانگاه ایران تبدیل شده اند!

عربستان در راستای بهانه تراشی برای تعطیلی حج امسال ایرانی ها به اتهام های عجیبی روی آورده است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 21:11

جمعه 24 ارديبهشت 1395

موحدی کرمانی خطاب به ظریف: با این روح ظریفتان با چه قلدری سروکار دارید،

موحدی کرمانی خطاب به ظریف: با این روح ظریفتان با چه قلدری سروکار دارید، گول خون‌آشام را نخورید

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - خطیب جمعه این هفته تهران خطاب به وزیر خارجه کشورمان گفت: شما با این روح ظریفتان با چه عنصر قلدری سر و کار دارید لذا مراقب باشید گول این قلدر خون‌آشام را نخورید.


ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 14:43

جمعه 24 ارديبهشت 1395






نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 14:43

جمعه 24 ارديبهشت 1395

روایت فرمانده سابق "سپاه ولی امر" از تلاش غرب برای نفوذ در مراکز

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار حسین نجات ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین همایش سراسری مدیران هیأت‌های جوانان و نوجوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور که در سالن اجتماعات اردوگاه شاهد قم برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه هیأت مذهبی نمی‌تواند سکولار باشد، اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) برای مخالفت با جریان سیاسی حاکم بر جامعه بوده زیرا این جریان مسیر حضرت رسول(ص) را منحرف می‌کرد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 14:36

چهار شنبه 29 مهر 1394

علت رونمایی از شهر موشکی پس از برجام

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه ایران در مورد تاسیسات موشکی در برجام تعهدی نداد، گفت: رونمایی از شهرک موشکی مهندسی‌شده بوده و نمی‌توان طی ۴۸ ساعت آن را تاسیس کرد.

به گزارش افکارخبر، رونمایی از شهرک موشکی ایران در اعماق ۵۰۰ متری زمین کار شگرفی بود که در آستانه رأی مثبت نمایندگان خانه ملت به برجام، تعجب همگان را به همراه داشت.

با توجه به شرایط پساتحریم و لزوم مراعات ایران در رعایت مفاد برجام، برخی افراد معتقدند رونمایی از این شهرک موشکی کار شایسته‌ای نبوده ولی در مقابل بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گیران این حرکت را به‌جا و منطقی اعلام کردند.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 8:37

چهار شنبه 29 مهر 1394

پارادوکس های بسته رونق اقتصادی دولت/دوحفره بزرگ استخر منابع مالی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اجرای هم زمان سیاست های ضد تورمی و ضد رکودی را پارادوکس مهم بسته رونق اقتصادی دولت خواندکه باید هر چه سریع تر تکلیف ان روشن شود.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 8:34

یک شنبه 21 تير 1394

ترس اوباما از شکست مذاکرات و فرصت‌طلبی ایران

یک نشریه آمریکایی با اشاره به نگرانی رئیس جمهور این کشور از شکست مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد که ایران درحال استفاده از این ترس اوباما است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،‌ روزنامه هافینگتون پست روز شنبه در گزارشی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 تصریح کرد که پس از حصول توافق احتمالی هم کنگره آمریکا حدود 60 روز بر روی آن بحث خواهد کرد.

کنگره آمریکا طی طرحی که پیش از این به تصویب رسانده بود خواستار اعمال نظر بر هرگونه توافق احتمالی میان ایران و قدرتهای جهانی شده بود. این طرح اگر چه با مخالفتهایی در میان دموکراتها و کاخ سفید مواجه بود اما در نهایت با انجام تغییراتی مورد تصویب قرار گرفت.

هافینگتون پست با اشاره به نگرانی باراک اوباما رئیس جمهور این کشور از شکست مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد که ایران درحال استفاده از این ترس اوباما است.

نویسنده این مطلب در ادامه تصریح می‌کند که رئیس جمهور آمریکا در ابتدا توافق با ایران را به عنوان یک میراث مادام العمر برای خود در خاورمیانه می‌دانست اما دلیلی که اکنون وی را دعوت به ادامه این روند می‌کند این است که وی از آسیب دیدن اعتبار خود در صورت عدم دستیابی به توافق نگران است.

نشریه آمریکایی با اشاره به اینکه شکست اوباما در مذاکرات هسته‌ای می‌تواند ضربه‌ای سخت برای دموکرات‌ها نیز باشد، تصریح می‌کند که رهبران ایران نیز با بهره گیری از این مسئله درحال پیش بردن اهداف خود هستند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 10:54

یک شنبه 21 تير 1394

چرخش کلید روحانی در قفل هسته‌ای/«شیخ دیپلمات» برنده بازی توافق یا عدم توافق مذاکرات وین

شکست یا پیروزی در مذاکرات هسته‌ای، مسیر ایران در آینده را مشخص می‌کند. پیروزی در این مذاکرات که می‌تواند بسیاری از گره‌های کشور را باز کند و شکست مذاکرات می‌تواند مسیرهای تازه‌ای را پیش روی جمهوری اسلامی و مردم باز کند.

مصطفی داننده:مذاکرات هسته‌ای به نفس‌های آخر خود رسیده است و به نظر می‌رسد امروز و یا فردا تکلیف امنیتی ترین و سیاسی ترین پرونده ایران بعد از 12 سال به سرانجام خواهید رسید و مشخص خواهد شد که کلید روحانی توانسته است این قفل آهنین را باز کند یا خیر؟ بسیاری بر این باور هستند که اگر این مذاکرات به توافق ختم شود یعنی اینکه روحانی توانسته است مهم ترین شعار خود را محقق کند و ساختار اقتصادی و سیاسی ایران را تغییر دهد. عده‌ای دیگری نیز هستند که معتقدند شکست روحانی در مذاکرات هسته‌ای و به توافق نرسیدن ایران و کشورها 1+5 پایانی است بر تمام آرزوهای روحانی برای ایران!


ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 10:49

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر : mohammad24z@chmail.ir


اگه دوست داری وبلاگ بسازی کلیلک کن
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ما با ولایت زنده هستیم و آدرس velayat-velayat92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::